Сторінки

среда, 14 сентября 2011 г.

Запрошуємо школярів  зош № 136 брати участь в конкурсі


Офіційний сайт конкурсу
Про конкурс в Вікіпедії

Шкільний координатор конкурсу  
Шилова Юлія Валеріївна учитель інформатики
 
 П Р А В И Л А організації та проведення Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної грамотності “Бобер - 2011”( з офіційного сайту конкурсу)
Метою конкурсу є підвищення комп’ютерної грамотності дітей, ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою, активізація творчої діяльності вчителів, надання  статистичних даних результатів конкурсу для вдосконалення навчальних програм та підручників.

2. Участь у конкурсі
У конкурсі можуть брати участь усі бажаючі учні 4– 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх форм власності.
Конкурс у загальноосвітніх навчальних закладах проводять координатори конкурсу або вчителі цієї школи. Для участі в конкурсі учень повинен зареєструватися у координатора конкурсу у своєму загальноосвітньому навчальному закладі або в регіонального координатора в іншій установі освіти, де буде проводитися конкурс. Координатор заповнює заявку на участь у конкурсі та надсилає її на адресу оргкомітету разом з копією переказу благочинної пожертви не пізніше 24 жовтня 2011 року.
 Конкурс проводиться в чотирьох вікових групах: БОБРЕНЯТКО – для учнів 4-5 класів, БОБРЕНЯ – для учнів 6 –7 класів; БОБРИК – для учнів 8 – 9 класів; БОБЕР – для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл/
Конкурс проводиться на засадах самофінансування. Рекомендована благочинна пожертва складає 12 гривень за кожного учасника. З них до двох гривень може залишатись для організації та проведення конкурсу в навчальному закладі. На рахунок центрального оргкомітету переводиться по 10 гривень за учасника конкурсу. Ці кошти повністю використовуються для покриття витрат на організацію та проведення конкурсу в районах, областях, нагородження учасників конкурсу, проведення всеукраїнських заходів та участь у міжнародних заходах по організації конкурсу.

3. Порядок проведення конкурсу


Конкурс проводиться 6 листопада 2011 року одночасно в усіх регіонах України за відповідними завданнями для кожної вікової групи. Дата проведення узгоджується з Міжнародною спільнотою « Бобер».
Місцеві осередки проведення конкурсу отримують закодовані пакети завдань за три дні до його початку і встановлюють їх на учнівських комп’ютерах. Паролі відкриття пакетів повідомляються місцевим координаторам за день до проведення конкурсу.  Перед початком конкурсу координатором проводиться детальний інструктаж учасників щодо правил проведення конкурсу та здачі файлів відповідей. Усі вчителі, які проводять конкурс у даному навчальному закладі, зобов’язані дотримуватись  даних правил. У разі недотримання правил, роботи учнів даного навчального закладу можуть бути вилучені з перевірки. Головна вимога до координаторів та учасників конкурсу – самостійна та чесна робота над завданнями.
Кожен учасник конкурсу отримує пароль до відкриття пакету завдань в день конкурсу, файл відповідей утворюється автоматично в процесі розв’язування завдань, учасник зразу після закінчення конкурсу здає його своєму  координаторові. Конкурс триває:
для учнів 4-5 класів – 60 хвилин;
для учнів 6-7 класів – 70 хвилин;
для учнів 8-9 класів – 80 хвилин;
для учнів 10-11 класів – 90 хвилин.
Час на  відкриття пакету, введення паролю  та заповнення анкети не враховується..
При великій кількості учасників конкурсу в одній школі учні можуть виконувати завдання на домашніх комп’ютерах. Шкільний координатор визначає час і порядок здачі файлів відповідей для кожного такого учасника.  Програма автоматично фіксує час початку і час завершення роботи над завданнями. При порушенні часових термінів проведення конкурсу результат може бути анульованим.
Після закінчення роботи над завданнями,  координатор збирає файли відповідей всіх учасників, формує шкільний пакет разом з повним списком учасників та координаторів. Електронний пакет з темою “Результати конкурсу Бобер ”висилається на адресу регіонального координатора  в день проведення конкурсу.
Кожен учасник та координатор конкурсу може вислати свої зауваження щодо проведення конкурсу. Усі претензії щодо надісланих результатів оргкомітетом приймаються до 1 лютого. Файли відповідей учасників конкурсу зберігаються оргкомітетом до 1 червня . З будь-яких питань щодо проведення конкурсу можна звертатися на адресу організаційного комітету з проведення конкурсу в Україні.

4. Зміст і структура завдань
Завдання для учасників конкурсу запропоновані та затверджені щорічним форумом Міжнародної спільноти “Бобер”. Учасникам пропонуються завдання двох типів:
1.    Текстові завдання. До них додаються чотири варіанти відповіді, з яких  потрібно вибрати правильний.
2.    Інтерактивні завдання. Отримати правильний результат можна лише при виконанні відповідної послідовності  операцій на комп’ютері.

5. Критерії оцінювання результатів
Основним критерієм оцінювання результату є сумарна кількість балів, набрана  учасником. Кожен учасник має початкову суму 30 балів.
Для учнів 4 – 5 класів пропонується  21 завдання ( 7 – по 3 бали, 7 – по 4 бали, 7 – по 5 балів).
Для учнів 6 – 7 класів пропонується  24 завдання ( 8 – по 3 бали, 8 – по 4 бали, 8 – по 5 балів).
Для учнів 8 – 9 класів пропонується  27 завдань ( 9 – по 3 бали, 9 – по 4 бали, 9 – по 5 балів).
Для учнів 10 –11 класів пропонується  30 завдань ( 10 – по 3 бали, 10 – по 4 бали, 10 – по 5 балів).
За неправильну відповідь у тестовому завданні від загальної суми віднімається 1 бал, відсутність відповіді оцінюється в 0 балів. За  невірний розв’язок інтерактивного завдання бали не знімаються, неповний або неоптимальний розв’язок оцінюється меншою кількістю балів.
Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник:
для учнів 4-5 класу – 114 балів;
для учнів 6-7 класу – 126 балів;
для учнів 8-9 класу – 138 балів;
для учнів 10-11 класу – 150 балів.

6. Підведення підсумків конкурсу
Результати конкурсу, отримані шляхом обробки файлів відповідей учасників, оприлюднюються не пізніше, ніж через вісім тижнів після його проведення. Результати розсилаються в усі осередки проведення конкурсу.
Оргкомітет на основі інформації, отриманої при перевірці бази даних , робить статистичний аналіз результатів, опрацьовує всі зауваження щодо проведення конкурсу та його завдань. Аналітичний звіт про результати проведення конкурсу надсилається до управлінь освіти і науки обласних (міських) державних адміністрацій, інститутів післядипломної педагогічної освіти.

7. Відзначення учасників конкурсу
Відзначення учасників конкурсу здійснюється за рахунок отриманих  благодійних внесків та залучених спонсорських коштів на місцях.
 Кожному учасникові вручається  спеціальний сертифікат учасника Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної грамотності “Бобер”, який при необхідності може бути завірений дирекцією навчального закладу, що проводив конкурс. Крім того, кожен учасник конкурсу отримує компакт-диск з матеріалами по тематиці конкурсу.
Підсумки  конкурсу проводяться по кожному класу окремо у наступному порядку:
1/6 від всіх  учасників конкурсу даного класу по Україні, які отримали найвищі результати, відзначаються сертифікатом «Відмінний результат».
1/3 учасників відзначаються сертифікатом «Добрий результат», ½ учасників – сертифікатом «Учасник конкурсу».
Визначення абсолютних переможців конкурсу може проводитись лише в межах одного навчального закладу.


Усі бажаючі можуть скачати матеріали минулорічного конкурсу  на сайті конкурсу, або в кабінеті інформатики.
Дата конкурсу "Бобер -2011":  6 листопада 2011 року.

Комментариев нет:

Отправить комментарий