Сторінки

четверг, 1 декабря 2011 г.

Нові крітерії до сучасного уроку з підтримкою ІКТ

При розробці, проведенні й поданні такого уроку важливо звернути увагу на  інноваційні педагогічні підходи до використання ІКТ у педагогічній практиці:
  • Особистісно-орієнтоване  навчання, використання проектно-дослідницького методу, прийомів розвитку критичного мислення учнів, здійснення міждисциплінарних зв'язків;
  • методичні прийоми використання ІКТ;
  • створення умов для формування ключових компетенцій 21 століття й т.д. 
  • Критерії:

1.     Методологічне обґрунтування:
  • Наявність методичних рекомендацій із застосування ІКТ, їх реалізація у реальному навчальному процесі
  • Відповідність методичних рекомендацій можливостям ІКТ
  • Орієнтація на  технології розвиваючого навчання
  • Пропрацьованість системи цілей і завдань уроку, спрямованість на одержання нових освітніх результатів.
  • Урахування вікових особливостей і рівня підготовки учнів
  •   Інтеграція з іншими предметними областями.

 2.     Зміст:
  • Доцільність застосування ІКТ на кожному етапі уроку, у кожному прийомі
  • Структурованість представленого матеріалу, логіка викладу, наукова коректність
  • Наявність зразків виконання завдань і прикладів
  • Перевага активних форм роботи учнів, кількаразова зміна  видів діяльності учнів
  • Доцільність, оригінальність і повнота дидактичних матеріалів
  • Доцільність, оригінальність і повнота оцінних  матеріалів

 3.     Оформлення:
  • Коректність у використанні авторських матеріалів (дотримання авторських прав), наявність анотованого списку використовуваних ресурсів.
  • Якість технічного виконання  (працюючі посилання, оптимізована графіка, дизайн, обсяг матеріалів - до 3 Мб, виключення для відеороликів, тренажерів, анімації й інтерактивних карт) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий