При розробці, проведенні й поданні такого уроку важливо звернути увагу на
інноваційні педагогічні підходи до використання ІКТ
у педагогічній практиці:
- Особистісно-орієнтоване навчання, використання проектно-дослідницького методу, прийомів розвитку критичного мислення учнів, здійснення міждисциплінарних зв'язків;
- методичні прийоми використання ІКТ;
- створення умов для формування ключових компетенцій 21 століття й т.д.
- Критерії:
1. Методологічне
обґрунтування:
- Наявність методичних рекомендацій із застосування ІКТ, їх реалізація у реальному навчальному процесі
- Відповідність методичних рекомендацій можливостям ІКТ
- Орієнтація на технології розвиваючого навчання
- Пропрацьованість системи цілей і завдань уроку, спрямованість на одержання нових освітніх результатів.
- Урахування вікових особливостей і рівня підготовки учнів
- Інтеграція з іншими предметними областями.
2. Зміст:
- Доцільність застосування ІКТ на кожному етапі уроку, у кожному прийомі
- Структурованість представленого матеріалу, логіка викладу, наукова коректність
- Наявність зразків виконання завдань і прикладів
- Перевага активних форм роботи учнів, кількаразова зміна видів діяльності учнів
- Доцільність, оригінальність і повнота дидактичних матеріалів
- Доцільність, оригінальність і повнота оцінних матеріалів
3. Оформлення:
- Коректність у використанні авторських матеріалів (дотримання авторських прав), наявність анотованого списку використовуваних ресурсів.
-
Якість технічного виконання (працюючі посилання, оптимізована графіка, дизайн, обсяг матеріалів - до 3 Мб, виключення для відеороликів, тренажерів, анімації й інтерактивних карт)
Комментариев нет:
Отправить комментарий