Наказ №434 Управління освіти і науки
Дон. обл. держ.
адміністрації
Надання учасниками заявок на
участь у конкурсі в електронному та паперовому вигляді (додаток 4) до обласного
оргкомітету (центр дистанційного навчання, vdn-dn@i.ua, к.310 облІППО) до
27 листопада 2011 року.
Умови проведення обласного конкурсу сайтів методичних об’єднань та педагогів
1. Загальні положення
1.1. Умови
проведення обласного конкурсу сайтів педагогів (далі Умови) визначають принципи
та процедури проведення конкурсного відбору сайтів.
1.2. Провідною
метою конкурсу сайтів є виявлення та підтримка інтернет-розробників, проекти
яких служать цілям розвитку й популяризації
освіти та освітніх закладів серед користувачів всесвітньої мережі.
1.3. Основні
завдання конкурсу на кращий сайт методичного об’єднання та педагога
визначаються як:
·
популяризація освітніх можливостей
Інтернету та кращих освітніх ресурсів;
·
віртуальне об'єднання освітнього
співтовариства регіону;
·
створення стимулів для якісного
зростання сайтів педагогів;
·
стимулювання продуктивної діяльності
педагогів і учнів, орієнтованої на творчу самореалізацію;
·
популяризація інтернет-технологій як
чинника, що сприяє узагальненню досвіду, розповсюдженню авторських розробок,
професійному зростанню й розвитку.
1.4. Конкурс
інтернет-сайтів педагогів проводить управління освіти і науки Донецької
обласної державної адміністрації (http://www.osvita.donetsk.ua) спільно з
відділом дистанційного навчання Донецького обласного інституту післядипломної
педагогічної освіти (http://ippo.dn.ua).
2. Порядок і термін проведення
конкурсу
2.1. Оголошення
про конкурс доводиться до відома міських і районних відділів (управлінь)
освіти, адміністрацій навчальних закладів системи загальної середньої освіти,
методичних установ, громадськості через електронне інформаційне повідомлення, а
також розміщується на сайтах управління освіти і науки
(http://www.osvita.donetsk.ua) та Донецького обласного інституту післядипломної
педагогічної освіти (http://ippo.dn.ua).
2.2. Конкурс
сайтів методичних об’єднань та педагогів проводиться протягом одного обласного
етапу (з 10 жовтня по 18 грудня 2011 року)
3. Учасники та номінації
конкурсу
3.1. До участі в конкурсі допускаються сайти
методичних об’єднань учителів та окремих педагогів, що мають освітнє
наповнення. Заявка на участь в конкурсі може бути відхилена, якщо
запропонований сайт:
·
не має безпосереднього відношення до освітньої
та/або виховної діяльності;
·
не діє на момент розгляду заявки або не оновлювався
протягом останніх 2 місяців;
·
є невід’ємним розділом іншого сайта;
·
не має оригінального змісту;
·
є сайтом політичної організації або цілком
присвячений політиці;
·
знаходиться в стадії розробки або містить розділи і
сторінки з помилкою 404 ("сторінка не знайдена") і т.п.;
·
містить код сумнівних банерних мереж, зухвалу,
непристойну, двозначну рекламу;
·
являє собою чат або іншу сторінку, основний зміст
якої повністю стає доступним тільки після реєстрації або тільки за допомогою
спеціального програмного забезпечення.
3.2. Для участі в конкурсі претендент особисто
подає до обласного оргкомітету заявку в електронному та паперовому вигляді, в
якій вказує адресу сайта, контактну інформацію та додає скріншот головної
сторінки сайта.
3.3. Сайти, що пройшли етап попереднього відбору
й взяті до участі в конкурсі, за рішенням журі розподіляються за тематичними
номінаціями конкурсу:
·
сайти методичних об’єднань вчителів;
·
сайти педагогів.
Перелік номінацій є
умовним і може змінюватись під час конкурсу.
4. Оргкомітет конкурсу
4.1. Оргкомітет
створюється із числа керівників установ і організацій, що проводять конкурс,
працівників методичних служб, представників місцевих органів державної влади,
педагогів-практиків.
4.2. Очолює оргкомітет
голова, який має заступника і секретаря. Голова оргкомітету здійснює розподіл
доручень між його членами та керує роботою з організації, проведення конкурсу.
4.3. Оргкомітет
проводить організаційну роботу щодо підготовки і проведення конкурсу. Визначає
і забезпечує порядок проведення конкурсу. Організовує нагородження переможців.
Складає звіт про проведення конкурсу. Визначає кількісний та особистий склад
учасників конкурсу на певних етапах.
5. Журі конкурсу
5.1. Журі формується з фахівців
інформаційних технологій з числа наукових працівників академічних установ і
вищих закладів освіти, учителів, методистів тощо. Його очолює голова, який має
одного або кількох заступників, решта – члени журі, доручення між якими
розподіляє голова або його заступник.
Кількість членів журі має бути
не менше 5 осіб.
5.2. Голова журі:
·
бере
участь у формуванні складу журі;
·
несе
відповідальність за об’єктивність перевірки та оцінювання робіт учасників
конкурсу.
5.3. Журі конкурсу:
·
перевіряє
і оцінює рівень якості сайтів відповідно до номінації;
·
після
конкурсу проводить консультації для учасників;
·
аналізує
рівень підготовки матеріалів, які розміщені на сайті, готує подання для
оргкомітету про нагородження переможців, складає відповідний звіт.
6. Визначення переможців
6.1. Конкурс проводиться у вигляді змагань
педагогів. Переможцями конкурсу вважаються педагоги, які найбільш якісно і
творчо представили інформацію на своїх сайтах.
6.2. Журі визначає переможців і надає в
оргкомітет пропозиції щодо нагородження переможців.
6.3. Оргкомітет приймає рішення про нагородження
на підставі висновків журі.
6.4. Управління освіти і науки затверджує та
нагороджує переможців конкурсу.
7.Нагородження учасників конкурсу
7.1. Переможці нагороджуються дипломами I, II,
III ступеня.
7.2. Переможці визначаються оргкомітетами на підставі
рекомендації журі.
7.3. Кількість переможців та призерів конкурсу
визначається обласним оргкомітетом.
7.4. Кращі роботи можуть бути відмічені
спеціальними дипломами та призами.
8. Критерії оцінювання сайтів
8.1. Критеріями
оцінювання конкурсною комісією Web-сайтів, представлених на конкурс, є:
·
якість змісту (відповідність сайта поставленим цілям і
завданням, якість і оригінальність подання інформації, актуальність);
·
рівень структури й навігації (організація розміщення
матеріалів на сайті, зручність перегляду його розділів, відсутність тупикових і
непрацюючих посилань);
·
динамічність (частота оновлення ресурсу);
·
якість інтерфейсу й дизайну (читабельність текстів,
стильове оформлення розділів, відсутність граматичних та інших помилок);
·
рівень технологічності (технічна досконалість проекту,
застосування різних програмних технологій, Flash-технологій та ін.);
·
інтерактивність (наявність інтерактивних елементів: пошук
по сайту, участь в опитуваннях, можливість відіслати лист електронною поштою,
гостьова книга тощо);
·
сумісність з різними типами браузерів і роздільною
здатністю екрану, прийнятна швидкість завантаження.
Комментариев нет:
Отправить комментарий