http://www.onlandia.org.ua/
В
Україні цей день відзначається вже четвертий рік поспіль завдяки
ініціативи компанії «Майкрософт Україна». З моменту заснування були
проведені сотні активностей, спрямованих на захист дітей в Інтернеті.
Фахівці програми «Онляндія – безпека дітей в Інтернеті» підготували методичні рекомендації для учителів щодо організації та проведення тренінгу «Безпека в Інтернеті».
Фахівці програми «Онляндія – безпека дітей в Інтернеті» підготували методичні рекомендації для учителів щодо організації та проведення тренінгу «Безпека в Інтернеті».
Тренінг (англ.
training від train — навчати, виховувати) – це
короткостроковий захід або декілька заходів, направлених на отримання
знань, набуття навичок, з використанням власного досвіду.
Інтерактивна методика тренінгової програми
ґрунтується на переконанні, що люди ефективніше засвоюють матеріал,
якщо відчувають цілісне значення своїх власних знань та досвіду й мають
змогу поділитися ними в комфортному середовищі.
Мета тренінгу – формування у дітей
стійкої мотивації до дотримання безпечних форм поведінки в мережі Інтернет.
стійкої мотивації до дотримання безпечних форм поведінки в мережі Інтернет.
Завдання
1. Озброїти учасників відомостями щодо ризиків в мережі Інтернет.
2. Сформувати спільно із учасниками правила безпеки під час роботи в мережі Інтернет.
3. Сформувати розуміння необхідності дотримання певних правил поведінки в мережі Інтернет.
Тривалість тренінгу – 2 години.
Тренінг проводиться у просторому приміщенні. Стільці розташовані по колу із достатнім для вправ простором посередині.
Обладнання. Фліпчарт,
маркери різнокольорові (1 набір на кожну малу групу), папір А1(2 на
кожну малу групу), папір А4 (2 аркуші на кожного учасника), кольорові
журнали (по два на кожну малу групу), проектор, ноутбук.
Стікери, кольоровий папір, клей, скотч.
Критерії успіху.
Враховуючі, що тренінг формує поведінку, а не рівень обізнаності щодо
проблеми безпеки дітей в Інтернеті, основним критерієм успіху є
висловлювання учасників під час рефлексії наприкінці тренінгу.
Структура тренінгу
№ | Вид діяльності | Опис діяльності | Тривалість | Ресурси |
1 | Вступ | Учитель розповідає учасникам про історію Дня безпечного Інтернету | 3 хв. | 1,4 (слайд 1,2) |
2 | Мотивація до діяльності | Вправа "Кубик" на формування у учасників мотивації на активну та плідну участь у тренінгу | 7 хв. | 2 |
3 | Очікування | Вправа на визначення очікувань учасників тренінгу | 5 хв. | 3 |
4 | Інформативний блок №1 | За допомогою PowerPoint учитель визначає спільно із учасниками рівень проникнення Інтернету у життя | 5 хв. | 4 (слайд 3-6) |
Обговорення отриманої інформації | 5 хв. | |||
Групова діяльність | Учасники об`єднуються у малі творчі групи та готують колаж "Ризики в мережі Інтернет" | 10 хв. | ||
Презентація діяльності малих творчих груп | 10 хв. | |||
5 | Інформативний блок №2 | За допомогою PowerPoint учитель інформує учасників про ризики в мережі Інтернет | 5 хв. | 4 (слайд 6-14), 5 |
Мозковий штурм | Учитель ставить проблемне запитання "Як захистити себе в Інтернеті?" | 5 хв. | 6 | |
Вправа на формування стійкої мотивації до дотримання безпечних форм поведінки в мережі Інтернет: - під час спілкування в соціальних мережах; - під час обміну миттєваими повідомленнями; - під час обміну фотографіями та іншою особистою інформацією; - під час користування Інтернет-магазинами; - під час користування електронною поштою; - при потраплянні на сайти із дорослим контентом та контентом, якій є небажаним для дітей. |
20 хв. | 7 | ||
Групова діяльність | Учасники обєднуються у малі творчі групи та працюють над спільною презентацією- колажем "Правила безпеки в мережі Інтернет" | 10 хв. | ||
6 | Інформативний блок №3 | За допомогою PowerPoint учитель узагальнює првила безпеки в мережі Інтернет | 5 хв. | 4 (слайд 15-29) |
7 | Рефлексія | Учитель проводить вправу на узагальнення сформованих компетенцій | 5 хв. | 8 |
Ресурси
«Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі»:навчально-методичний посібник / А.Б. Кочарян, Н.І. Гущина. – Київ, 2011. – с. 19 -24.
2. «Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі»:
навчально-методичний посібник / А.Б. Кочарян, Н.І. Гущина. – Київ, 2011. – с. 68-70.
http://yrok.at.ua/publ/vpravi_dlja_provedennja_treningiv_z_formuvannja_motivaciji/8-1-0-337
3. «Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі»:
навчально-методичний посібник / А.Б. Кочарян, Н.І. Гущина. – Київ, 2011. – с. 68
http://www.your-job.org/index.php?id=111
4. Презентація «Безпека дітей в Інтернеті. Тренінг до Дня безпечного Інтернету».
5. http://www.onlandia.org.ua/pages/ope_ilkimys
http://www.onlandia.org.ua/pages/scam
http://support.microsoft.com/gp/cu_sc_virsec_master/uk-ua
http://www.microsoft.com/ukraine/survey/
6. «Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі»:
навчально-методичний посібник / А.Б. Кочарян, Н.І. Гущина. – Київ, 2011. – с. 48-50
7. «Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі»:
навчально-методичний посібник / А.Б. Кочарян, Н.І. Гущина. – Київ, 2011. – с. 68-77
http://www.onlandia.org.ua/pages/ope_oppitunti
8. http://www.your-job.org/index.php?id=114
http://www.your-job.org/index.php?id=116
http://posmishka.org/psihologichna-sluzhba/treningovi-zanyattya-dlya-vihovateliv-fedenko-v-l
Комментариев нет:
Отправить комментарий