Державна підсумкова атестація з інформатики
проводитися за завданнями посібника "Збірник завдань для державної
підсумкової атестації з інформатики. 11 клас" (авт. Морзе Н. В., Вембер
В. П., Кузьмінська О. Г., Войцеховський М. О., Проценко Т. Г. – К.:
Центр навчально-методичної літератури, 2013) або у вигляді творчої
роботи.
Збірник містить 20 варіантів атестаційних робіт.
Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.
Кожний варіант включає 17 завдань, які охоплюють різні розділи навчальної програми. Серед них: завдання в тестовій формі (завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей, завдання на встановлення відповідності), завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю, комплексні завдання з розгорнутою відповіддю (учень повинен безпосередньо виконати завдання, розв’язати задачу). Завдання 11-17 виконуються на комп’ютері.
Учні, які вивчають предмет на рівні стандарту, виконують завдання першого розділу (1-13), учні, які вивчали предмет за програмою академічного рівня, виконують завдання першого і другого розділів (1-14), учні профільних класів виконують атестаційну роботу повністю (1-17).
На виконання завдань державної підсумкової атестації відводиться 90 хвилин для рівня стандарту, 120 хвилин для академічного рівня і 180 хвилин для профільних класів (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).
За вибором учнів можливо проводити державну підсумкову атестацію з інформатики у формі захисту творчих учнівських навчальних робіт (проектів) зі створення прикладного програмного забезпечення навчального процесу (прикладні програмні засоби, інструментальні середовища, комп'ютерні навчальні системи). Таку форму проведення атестації можуть обирати учні, які виявили особливий інтерес до предмета, мають глибокі знання інформаційних технологій та навчальні досягнення високого рівня (10, 11, 12 балів) з інформатики. Методичні рекомендації щодо підготовки та захисту таких робіт публікуватимуться у фахових виданнях.
Збірник містить 20 варіантів атестаційних робіт.
Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.
Кожний варіант включає 17 завдань, які охоплюють різні розділи навчальної програми. Серед них: завдання в тестовій формі (завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей, завдання на встановлення відповідності), завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю, комплексні завдання з розгорнутою відповіддю (учень повинен безпосередньо виконати завдання, розв’язати задачу). Завдання 11-17 виконуються на комп’ютері.
Учні, які вивчають предмет на рівні стандарту, виконують завдання першого розділу (1-13), учні, які вивчали предмет за програмою академічного рівня, виконують завдання першого і другого розділів (1-14), учні профільних класів виконують атестаційну роботу повністю (1-17).
На виконання завдань державної підсумкової атестації відводиться 90 хвилин для рівня стандарту, 120 хвилин для академічного рівня і 180 хвилин для профільних класів (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).
За вибором учнів можливо проводити державну підсумкову атестацію з інформатики у формі захисту творчих учнівських навчальних робіт (проектів) зі створення прикладного програмного забезпечення навчального процесу (прикладні програмні засоби, інструментальні середовища, комп'ютерні навчальні системи). Таку форму проведення атестації можуть обирати учні, які виявили особливий інтерес до предмета, мають глибокі знання інформаційних технологій та навчальні досягнення високого рівня (10, 11, 12 балів) з інформатики. Методичні рекомендації щодо підготовки та захисту таких робіт публікуватимуться у фахових виданнях.
Доброго дня. Підскажіть будь ласка в яких фахових виданнях опубліковані методичні рекомендації щодо захисту робіт, які підготовили учні, замість ДПА.
ОтветитьУдалитьПропоную ознайомитись з методичними рекомендаціями щодо оформлення робит в рамках МАН http://hi-tech136.blogspot.com/search/label/%D0%9C%D0%B0%D0%BD
Удалить( в моєму закладі використовують ці рекомендації) або на їх офіційному сайті http://man.gov.ua/ua
Дякую.
ОтветитьУдалить