Сторінки

среда, 6 февраля 2013 г.

Орієнтовний перелік матеріалів з досвіду роботи педагогічного працівника, який атестується.


     http://atesta.ucoz.ua/ Сайт обласного центра атестації
 1.      Інформація закладу освіти про працівника.
2.      Відгуки адміністрації закладу освіти та керівника циклової предметної комісії про роботу працівника в міжатестаційний період.
3.      Самоаналіз або опис досвіду роботи педагога (реалізація проблеми, над якою працює).
4.      Інформація про результативність фахової діяльності працівника у міжатестаційний період.
5.      Матеріали, які підтверджують інформацію про результативність фахової діяльності педагогічного працівника (ксерокопії посвідчень, дипломів тощо).
Орієнтовні вимоги до оформлення матеріалів з досвіду роботи

Матеріали оформлюються окремою текою (рекомендований обсяг – до 20 аркушів).
1.      Титульний лист:
-          вгорі вказується повна назва закладу, установи, де працює педагог;
-          посередині аркуша – назва «Матеріали з досвіду роботи»;
-          праворуч під назвою вказується прізвище, ім’я та по батькові автора, посада;
-          внизу сторінки місто й рік підготовки роботи.
2.      На другому аркуші подається:
-          зміст із зазначенням сторінок;
3.      План-графік заходів у ході атестації.
4.      Відомості про педагога (прізвище, ім’я, по батькові; дата народження; освіта; спеціальність за дипломом; місце роботи; посада; стаж безпосередньої педагогічної роботи; стаж роботи на даній посаді; державні нагороди, звання; дата, форми та результати підвищення кваліфікації; дата, результати попередньої атестації; на що претендує; відповідальний член атестаційної комісії закладу освіти /району, міста/).
5.      Анотація досвіду роботи – коротка характеристика опису досвіду, у якій:
-          наводяться найважливіші напрямки роботи;
-          стисло викладається зміст досвіду;
-          дається його оцінка.
Анотацію готує заступник директора з навчально-виховної (навчально-методичної) роботи закладу освіти.
6.      Відгуки на педагогічну діяльність працівника керівника закладу освіти та керівника районної (міської) циклової предметної комісії.
7.      Опис педагогічної діяльності:
Ø  наукове обґрунтування обраної теми:
-          актуальність проблеми, її відповідність сучасним умовам;
-          місце, роль і значення роботи в діяльності школи, автора;
Ø  розкриття динаміки і стану розробки даної проблеми на основі аналізу особистого досвіду:
-          що було і що змінилось у роботі протягом періоду розробки проблеми;
-          чим конкретно визначаються досягнення;
-          як усі заходи, зміни в діяльності учителя позначились на кількісних і якісних результатах;
-          які труднощі довелося подолати і яким шляхом;
Ø  оцінка напрямів удосконалення роботи, план подальшої розробки цієї теми (в кінці опису досвіду обов’язково вказується список використаних джерел).
8.      Результативність педагогічної діяльності (з наданням документів, які підтверджують інформацію: ксерокопій дипломів, сертифікатів, посвідчень, виписок з наказів тощо). Матеріали з результативності можуть бути надані в довільній формі (рекомендована система наведена в додатку 3), але обов’язково мають містити інформацію за наступними параметрами:
Ø   навчальні досягнення учнів (результати моніторингу, ДПА тощо;
Ø   досягнення учнів у конкурсах, олімпіадах;
Ø   особисті досягнення педпрацівника в конкурсах фахової майстерності;
Ø   результативність методичної роботи педпрацівника у різних її проявах;
Ø   відомості про науково-методичну діяльність, апробацію методичних розробок педпрацівника та розгляд їх методичними установами, (обов’язково лише для розгляду питання щодо педагогічного звання «Вчитель-методист»);
Ø   результати визначення рівня професійної компетентності педпрацівника (проводиться спільно з методичними службами);
Ø   результати підвищення кваліфікації та самоосвіти педпрацівника.
9.      Перелічені результати визначаються за період від попередньої атестації. Інформаційні матеріали готує адміністрація закладу освіти разом з вчителем. При цьому необхідно дотримуватись принципів комплексного оцінювання і не обмежуватися окремо вилученими параметрами.
10.  Усі атестаційні матеріали мають бути підписані керівником, скріплені печаткою закладу освіти та доведені до відома педпрацівника під розпис.

Комментариев нет:

Отправить комментарий