http://atesta.ucoz.ua/ Сайт обласного центра атестації.
1. Інформація закладу освіти про працівника.
2. Відгуки адміністрації закладу освіти та
керівника циклової предметної комісії про роботу працівника в міжатестаційний
період.
3. Самоаналіз або опис досвіду роботи педагога
(реалізація проблеми, над якою працює).
4. Інформація про результативність фахової
діяльності працівника у міжатестаційний період.
5. Матеріали, які підтверджують інформацію
про результативність фахової діяльності педагогічного працівника (ксерокопії
посвідчень, дипломів тощо).
Орієнтовні вимоги до
оформлення матеріалів з досвіду роботи
Матеріали оформлюються окремою текою
(рекомендований обсяг – до 20 аркушів).
1. Титульний лист:
-
вгорі
вказується повна назва закладу, установи, де працює педагог;
-
посередині
аркуша – назва «Матеріали з досвіду роботи»;
-
праворуч під
назвою вказується прізвище, ім’я та по батькові автора, посада;
-
внизу
сторінки – місто й рік
підготовки роботи.
2. На другому аркуші подається:
-
зміст
із зазначенням сторінок;
3. План-графік заходів у ході атестації.
4. Відомості про педагога (прізвище, ім’я, по
батькові; дата народження; освіта; спеціальність за дипломом; місце роботи;
посада; стаж безпосередньої педагогічної роботи; стаж роботи на даній посаді;
державні нагороди, звання; дата, форми та результати підвищення кваліфікації;
дата, результати попередньої атестації; на що претендує; відповідальний член
атестаційної комісії закладу освіти /району, міста/).
5. Анотація досвіду роботи – коротка
характеристика опису досвіду, у якій:
-
наводяться
найважливіші напрямки роботи;
-
стисло
викладається зміст досвіду;
-
дається
його оцінка.
Анотацію готує заступник директора з навчально-виховної
(навчально-методичної) роботи закладу освіти.
6. Відгуки на педагогічну діяльність працівника
керівника закладу освіти та керівника районної (міської) циклової предметної
комісії.
7. Опис педагогічної діяльності:
Ø наукове обґрунтування обраної теми:
-
актуальність
проблеми, її відповідність сучасним умовам;
-
місце,
роль і значення роботи в діяльності школи, автора;
Ø розкриття динаміки і стану розробки даної
проблеми на основі аналізу особистого досвіду:
-
що
було і що змінилось у роботі протягом періоду розробки проблеми;
-
чим
конкретно визначаються досягнення;
-
як
усі заходи, зміни в діяльності учителя позначились на кількісних і якісних результатах;
-
які
труднощі довелося подолати і яким шляхом;
Ø оцінка напрямів удосконалення роботи, план
подальшої розробки цієї теми (в кінці опису досвіду обов’язково вказується
список використаних джерел).
8. Результативність педагогічної діяльності (з
наданням документів, які підтверджують інформацію: ксерокопій дипломів,
сертифікатів, посвідчень, виписок з наказів тощо). Матеріали з результативності
можуть бути надані в довільній формі (рекомендована система наведена в додатку
3), але обов’язково мають містити інформацію за наступними параметрами:
Ø навчальні досягнення учнів (результати
моніторингу, ДПА тощо;
Ø досягнення учнів у конкурсах, олімпіадах;
Ø особисті досягнення педпрацівника в
конкурсах фахової майстерності;
Ø результативність методичної роботи
педпрацівника у різних її проявах;
Ø відомості про науково-методичну
діяльність, апробацію методичних розробок педпрацівника та розгляд їх
методичними установами, (обов’язково лише для розгляду питання щодо
педагогічного звання «Вчитель-методист»);
Ø результати визначення рівня професійної
компетентності педпрацівника (проводиться спільно з методичними службами);
Ø результати підвищення кваліфікації та
самоосвіти педпрацівника.
9. Перелічені результати визначаються за
період від попередньої атестації. Інформаційні матеріали готує адміністрація
закладу освіти разом з вчителем. При цьому необхідно дотримуватись принципів
комплексного оцінювання і не обмежуватися окремо вилученими параметрами.
10. Усі атестаційні матеріали мають бути
підписані керівником, скріплені печаткою закладу освіти та доведені до відома
педпрацівника під розпис.
Комментариев нет:
Отправить комментарий