Сторінки

вторник, 27 ноября 2012 г.

Процедура впровадження проекту ІСУО (Інформаційна система управління освітою) в загальноосвітньому навчальному закладі

 Процедура впровадження проекту ІСУО (Інформаційна система управління освітою) в загальноосвітньому навчальному закладі

Для керівника ЗНЗ:
1. Наказом призначити відповідальну особу за впровадження проекту та направити її контактні дані до відповідальної особи району (міста).
2. Контролювати створення бази даних на порталі www.isuo.org, отримавши логін та пароль у районного куратора.
КУРС:Школа - скачать инсталлятор программы
релиз 0151 R2 от 28 /11/ 2012 г. cкачать

Для відповідальної особи ЗНЗ:
1. Обрати комп'ютер, на якому будуть встановлені програма «КУРС: Школа» - єдина база даних навчального закладу і програма «КУРС: Сайт».
2. Завантажити  інсталятор програми «КУРС: Школа» і службу передачі даних «КУРС: Сайт» з сайту www.еkyrs.org, пункт меню «Завантажити». На  обраному комп'ютері запустити завантажений файл «kyrs_setup.exe» та встановити програму «КУРС: Школа». Після цього, запустити «KyrsSiteSvc_setup.exe» та встановити програму «КУРС: Сайт» згідно навчального посібника «§1 Установка програм».
Всі параграфи посібника також можна отримати з сайту www.ekyrs.org, пункт меню «Завантажити».
Якщо немає доступу до мережі Інтернет, отримати  інсталятори програм та навчальний посібник у куратора проекту.
2. Запустити програму «КУРС: Школа» та уважно заповнити форму «Первинні дані про школу». В короткій назві обов’язково вказати ступені. У подальшому ця інформація буде імпортуватися у шкільні звіти та передаватися на портал ІСУО (Інформаційна система управління освітою www.isuo.org ) та до ЄДЕБО (Єдиної державної електронної бази з питань освіти).
Без ліцензійного ключа з програмою можна працювати 30 календарних днів після встановлення. Важливо: дані, що вводяться в програму, зберігаються і відновлюються після введення ключа.
3. Під час запуску програми «КУРС: Школа», у вас з'явиться вікно реєстрації, де буде вказаний ідентифікатор. Детально описано в навчальному посібнику «§1 Установка програм».
Для отримання ліцензійного ключа, необхідно районному куратору надіслати електронного листа та вказати у ньому:
-                          Область; район;  назву навчального закладу;
-           Ідентифікатор комп’ютеру (який знаходиться в програмі «КУРС: Школа»).
           Після отримання ліцензійного ключа, потрібно ввести його до вікна реєстрації та натиснути кнопку «застосувати ключ».
           4. Розпочати роботу з програмою «Курс: Школа»:
- в пункті меню «Сервіс» - «Очистка бази», очистити тестову базу даних;
- в пункті меню «Списки» - «Довідники», відредагувати «Довідники», як описано в навчальному посібнику «§2 Базові налаштування».
Під час роботи з програмою звертайте увагу на файли інструкції «Посібник з експлуатації» та «Посібник з встановлення та налаштування»,  розміщені у папці зі встановленою програмою «КУРС: Школа».
           Після того, як тестова база очищена, необхідно завантажити первинні дані Вашої школи на портал ІСУО. Для цього зайдіть в програму «КУРС: Сайт», яка знаходиться  в панелі задач (правий нижній кут) або запустіть ярлик «КУРС: Сайт», якщо програма ще не запущена. Для завантаження даних на портал, необхідно в програмі «КУРС: Сайт» натиснути» “Загрузить все” та зачекати коли закінчиться завантаження. Після цього зайдіть на сайт www.isuo.org та перевірте чи з’явилась ваша школа в ІСУО.
5. Перейти до внесення даних, як зазначено в навчальному посібнику «§3 Внесення даних школи».
- створіть приміщення, вкажіть: назву, площу, тип;
- створіть облікові картки вчителів та технічного персоналу, заповнивши : П.І.Б., дату народження, стать, посаду, пед. кваліфікацію, стаж роботи;
- створіть класи, вказавши: паралель, літеру, профіль, мову навчання;
- внесіть в базу облікові картки учнів, заповнивши: П.І.Б., дату народження, стать, паралель і № алфавітки;
Вітаємо, єдина база даних вашої школи створена!
Ще раз завантажте внесені данні у ІСУО за допомогою програми «КУРС: Сайт».
6. В програмі «КУРС: Школа» перейти на вкладку «Навантаження/ Навчальний план». Згідно навчального плану, створіть навантаження, які необхідні для створення розкладу в ЗНЗ. Після складання навчального плану, можна перейти у вкладку «Розклад» та створити власний розклад (сервіс працює у ручному, напівавтоматичному або автоматичному режимі), докладно описано в навчальному посібнику «§4 Створення розкладу».
7. Для контролю повноти та достовірності внесених даних, обов‘язково створення статистичних звітів ЗНЗ-1, 77-РВК, 83-РВК в автоматичному режимі. Формування та відправлення звітів на портал докладно описано в навчальному посібнику «§5 Формування та відправка звітів».


Всі питання Ви можете вирішити за телефонами: 057-777-02-77, 057-777-02-66, 063-590-35-00, 097-67-87-650, 050-203-44-65 або за електронною поштою: info@ekyrs.org

1 комментарий:

  1. Хай держава виділяє кошти, облаштовує робоче-місце вчителя, зніме непотрібну документацію, звільнить від паперових журналів,на дорогі авто є гроші на освіту немає!!!!! Тоді можна впроваджувати ІСУО

    ОтветитьУдалить